Miss België rijdt voortaan met een Chinese wagen

Miss België Karen Jansen (24) kreeg vier maanden geleden haar kroontje en daarbij kreeg ze ook een auto. Maar pas vanaf vandaag rijdt onze Miss België officieel rond in haar missenbak Karen Jansen rijdt sinds vandaag met haar Chinese Omoda en dit is meteen ook het eerste wapenfeit van de twee nieuwe Chinese sponsors die het Comité Miss België recent kon binnenhalen.

De stickers van Miss België hangen nog niet op de wagen. Die worden er pas volgende week op geplaatst. Voorlopig kan onze Miss België dus nog een volle week anoniem rondrijden met haar Omoda. De mooiste van het land is nog maar een week terug uit India, waar ze een gooi deed naar de titel van Miss World en waar ze eindigde in de top 40.

Het gaat allemaal snel voor onze Miss België 2025 maar ze heeft dat graag. Ze was al eerder in Egypte en China geweest, én nu dus ook in India. Het waren stuk voor stuk fantastische ervaringen waar ze heel dankbaar voor is. Door het vele rondreizen had ze nog niet veel tijd om met de auto rond te rijden. Vandaar dat Karen ernaar uitkeek om vandaag in de showroom van D&O Mobility in Alsemberg haar gloednieuwe ‘Omoda 5 Ice’ mocht uitpakken.

De gewonnen wagen die ze onder haar voeten geschoven kreeg tijdens haar kroning in februari, was een testwagen waar ze ook effectief mee mocht rijden. Maar pas vandaag volgde dus de officiële levering van haar Omoda 5. Het is een klassevolle witte auto langs buiten maar binnenin is hij volledig zwart. Het is volledig ‘het ding’ voor Karen en ze kijkt er dan ook naar uit om veel avontuurtjes onderweg te beleven.

Miss België goes China

Een missenjaar dat intussen al vier maanden bezig is en de Chinese tour lijkt op te gaan. Omoda is een Chinees automerk, en een eerste wapenfeit van de twee Chinese sponsordeals van de die het Comité Miss België binnenhaalde de voorbije periode.

De andere sponsordeal werd gemaakt met de Chinese drankengigant ‘Yanghe Group’, de op één na grootste producent van de Chinese sterke drank ‘Baijiu’ – in het Japans doet de naam sneller een belletje rinkelen als sake. De Yanghe Group opende al vestigingen in Amerika, Korea, Singapore en Australië, en wil in een volgende stap het bekende drankje ook in België en bij uitbreiding in Europa gaan verdelen. De eerste stap is alvast gezet, met Miss België als uithangbord.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

error: Content is protected !!